Haukiputaan asukastuvan Vappu 2022

1.5.2022

Haukiputaan asukastuvalla juhlittiin vappua asukasyhdistyksen ja MLL Haukiputaan yhteisessä vapputapahtumassa. Tuvan pihalla oli torimyyntiä ja ilmaista popcornia ja sisällä tarjottiin munkkikahvia ja Mll:n iloiset tyttöset laittoivat lapsille ja lapsenmielisille vesitatuointeja.

Sisällä tuvassa pääsi lämmittelemään musiikin ja kahvikupposen kanssa. MLL Haukiputaan tyttöjen tatuointipisteillä riittiä asiakkaita ja pistivätpä välillä tanssiksikin.  Myös runoutta päästiin kuulemaan, kun Kari Holma esitti ukrainalaisten vieraiden kunniaksi Oodin Odessalle.  Rento jutustelu kesti tuvassa koko tapahtuman ajan, kävijöitä tapahtumassa oli noin 150.

Haukiputaan suuralueen asukasyhdistys ry kiittää kaikkia tapahtumaan osallistuneita ja yhteistyössä tapahtuman toteuttanutta MLL Haukipudasta! Tapahtuma oli lupaava alku yhdistyksemme uuden hallituksen suunnittelemalle toiminnalle.