Tule jäseneksi yhdistykseemme!

27.2.2023

Hei haukiputaalainen!

Tule mukaan Haukiputaan suuralueen asukasyhdistyksen toimintaan!

Yhdessä olemme tehneet upeaa vapaaehtoistyötä vuonna 2022 alueemme asioiden parantamiseksi sekä ylläpitäneet Haukiputaan asukastupaa osoitteessa Jokelantie 1 L. Lisäksi Haukipudaspäivien suunnittelu ja toteutus ovat yhdistyksemme suurin vuosittainen tapahtuma. Tiesithän että asukastuvan tila on täysin ilmainen ja sitä voi varata esimerkiksi erilaisiin kokouksiin tai omiin tapahtumiin?

Samanlaisella innolla ja ehkäpä vieläkin aktiivisemmin tartumme toimeen v 2023 kun nuo "etävuodet"ovat toivottavasti jo taakse jäänyttä elämää.

Toimintaa tukeva yhdistyksen jäsenmaksu on 10€ ja jäsenmaksun suorittaneet henkilöt ovat äänioikeutettuja yhdistyksen vuosikokouksessa 29.3 Haukiputaan asukastuvalla klo 18 jonne toivotamme jo nyt kaikki jäsenet tervetulleiksi. Myös yhdistykset voivat olla jäseniä samaisella 10€.

Maksut vuosikokoukseen 29.3.2023 mennessä.

Tilille: FI56 5740 7520 1599 47

Haukiputaan suuralueen asukasyhdistys ry